Veel gestelde vragen
We snappen dat de voordelen en functies van Plannit misschien niet helemaal duidelijk zijn voor je. Daarom hebben we de veel gestelde vragen hieronder voor je uitgewerkt. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@plannit.nl
Wat kost een abonnement op Plannit?
Je betaald € 9,95 ex btw per maand voor elk account. Als bedrijfseigenaar kun je meerdere accounts aanmaken voor je personeel, voor ieder account betaal je € 9,95 ex btw per maand
Is Plannit gratis?
Plannit is gratis tót 1000 gebruikers. Op het moment dat gebruiker 1000 zich aanmeldt zullen er abonnementskosten in rekening worden gebracht. Iedereen die een account aanmaakt, krijgt een gratis proefperiode van 1 maand om Plannit uit te proberen. De vermelding in onze bedrijvengids blijft altijd gratis maar je hebt dan geen toegang tot alle functies.
Wat is de looptijd van een abonnement?
Bij Plannit kun je je abonnement elke maand opzeggen. Let wel op dat je al je gegevens dan kwijt bent.
Wat is Plannit?
Plannit is het nieuwste en meest uitgebreide online platform voor alle professionals in de bouw, ontworpen door mensen uit de bouw. Plannit is een slim platform waarmee je eenvoudig werk en personeel kunt inplannen. Dankzij onze flexibele tools stem je vraag en aanbod razendsnel op elkaar af. Zo zit je nooit zonder werk én heb je altijd de juiste vakmensen op het juiste moment beschikbaar
Welke voordelen heeft Plannit voor mij als Opdrachtgever?
Met een Plannit account heb je alles wat je nodig hebt om efficiënter te werken en te plannen. Het biedt een bedrijfspagina met alle info over jouw bedrijf.
- Je plaatst eenvoudig projecten en je verhoogt de vindbaarheid en naamsbekendheid van jouw bedrijf.
- Je breidt eenvoudig je netwerk uit en kiest zelf met wie je werkt.
- Je biedt eenvoudig jouw overtallig personeel aan voor projecten van collega’s.
- Je betaalt geen bemiddelingskosten.
Welke voordelen heeft Plannit voor mij als Aannemer?
Met een Plannit account heb je alles wat je nodig hebt om succesvoller te werken en te plannen.
- Je voegt eenvoudig info toe over jouw bedrijf.
- Je geeft eenvoudig je beschikbaarheid op, dit kan zelfs per dagdeel.
- Je vindt direct projecten op basis van jouw locatie en beschikbaarheid en kunt direct op projecten reageren.
- Je verhoogt je vindbaarheid en naamsbekendheid.
- Je breidt je netwerk uit en kiest zelf met wie je werkt.
- Gebruik filters en ontvang meldingen voor passende nieuwe opdrachten.
- Factureer rechtstreeks zonder tussenkomst of bemiddelingskosten.
Ik heb genoeg werk, waarom zou ik een account aanmaken op Plannit?
Zelden tot nooit sluit de planning van projecten perfect op elkaar aan. Onder andere, leveringsproblemen, bouwfouten, weersomstandigheden en ziekte kunnen ervoor zorgen dat je toch niet vooruit kunt. Toch fijn dat je altijd passend werk kunt vinden op de momenten dat je het kunt gebruiken.
Wat maakt Plannit uniek?
- Je kunt jouw planning aan/opvullen met last minute opdrachten, zelfs per dagdeel
- Je kunt jouw, tijdelijk overtallig personeel aanbieden aan collega aannemers
- Lage en transparante abonnementskosten
- Bedrijven met personeel kunnen meerder accounts afsluiten voor bv de uitvoerders die zo hun eigen projecten kunnen managen met hun eigen favoriete aannemers
- Met een Plannit account ben je zowel opdrachtgever als aannemer. Je kunt projecten plaatsen en aannemers zoeken met hetzelfde account
- Projectplanning Tool waarmee de planning van jouw project altijd up to date is, bij wijzigingen worden alle deelnemers automatisch op de hoogte gebracht.
Hoe bouw ik een netwerk?
Dit gaat vanzelf. Je kunt op elk aangeboden project en beschikbare aannemer reageren. Bedrijven met wie je samenwerkt kun je in je adressenboek plaatsen. Bij een prettige samenwerking kun je deze markeren als favoriet. Zo wordt je netwerk vanzelf steeds groter.
Waarom kan ik me alleen inschrijven met een KVK nr?
Wil je een account aanmaken voor jouw bedrijf dan heb je een bouw gerelateerde KvK-inschrijving nodig. Zonder KvK-inschrijving is registratie niet mogelijk. Zo komen we meer te weten over je onderneming. Ook sluiten we op deze manier vakmensen uit die enkel klussen als bijverdiensten.
Ik wil een account aanmaken maar heb graag nog wat extra informatie.
Heb je nog andere vragen over Plannit. Je kunt ons bereiken via info@plannit.nl of op 085-0805091
Ik wil een account aanmaken, moet ik meteen betalen?
Plannit is gratis tot 1000 gebruikers, daarna gaan we de abonnementskosten afschrijven middels een automatische incasso. Iedere nieuwe gebruiker kan Plannit 1 maand gratis uitproberen zonder verplichtingen. Besluit je, na de proefperiode, om geen abonnement te nemen, kun je je account kosteloos opzeggen/verwijderen.
Welke gegevens heb ik nodig om een account aan te kunnen maken op Plannit?
- Bedrijfsnaam en contactgegevens
- Bedrijfseigenaar / contactnaam
- Vestigingsadres
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- KvK registratienummer
- Bankrekening (na 1000 gebruikers)
De verstrekte informatie wordt gecontroleerd en uw aanmelding wordt goedgekeurd wanneer de verstrekte bedrijfsgegevens overeenkomen met de gegevens die zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel, je bedrijf is geregistreerd met een SBI codering beginnend met 41, 42 of 43, en er geen andere bedrijven met dezelfde verstrekte gegevens bij ons staan geregistreerd.
Wat voor opdrachten staan er op Plannit?
Op Plannit vindt je alle projecten die je in de bouw tegen kunt komen, van kleine opdrachten tot complete bouwprojecten door heel Nederland.
Hoeveel accounts kan ik aanmaken?
Hier zit geen beperking aan. Iedereen binnen het bedrijf kan een account hebben. Zo kan iedere gebruiker zijn of haar eigen projecten toevoegen, beheren en favoriete opdrachtgevers en aannemers toevoegen aan zijn/haar adressenboek. Alleen het hoofdaccount kan bedrijfsgegevens wijzigen, facturen inzien en gebruikers (accounts) toevoegen en verwijderen.
Wat voor soorten accounts heeft Plannit?
Plannit biedt 1 account en is voor iedere gebruiker hetzelfde. Met jouw account kun jij projecten plaatsen, bij interesse op projecten reageren als aannemer én je beschikbaarheid voor werk aangeven. Als je één account hebt ben je altijd het hoofdaccount waarmee je toegang hebt tot alle functies. Het is mogelijk om meerdere accounts aan te maken voor bv je personeel, deze accounts hebben ook de beschikking over alle functies maar alleen het hoofdaccount kan gebruikers toevoegen en verwijderen.
Wat is een KVK check
Door het invullen van je Kamer van Koophandel Inschrijving nummer zien we meteen of je bedrijf staat ingeschreven in het handelsregister met een branche-gerelateerde SBI code. Bovendien worden je gegevens automatisch opgehaald en voor je ingevuld.
Hoe gaat Plannit om met persoonlijke gegevens?
Plannit hecht veel waarde aan de bescherming van je persoonlijke gegevens en volgt strikte privacyregels om je veiligheid en privacy te waarborgen. Wij verzamelen alleen de noodzakelijke informatie die nodig is voor het goed functioneren van ons platform en diensten die we aanbieden. Alle persoonlijke gegevens die we verzamelen, zoals naam, contactinformatie en projectdetails, worden veilig opgeslagen en uitsluitend gebruikt voor de doeleinden waarvoor je deze hebt gedeeld. We zorgen ervoor dat je gegevens nooit zonder jouw toestemming aan derden worden verstrekt, tenzij dit vereist is door wet- of regelgeving. Plannit maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnologieën om ervoor te zorgen dat jouw gegevens veilig zijn en niet toegankelijk voor ongeautoriseerde personen. Daarnaast heb je altijd de controle over je gegevens en kun je deze inzien of wijzigen via je accountinstellingen. We voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), wat betekent dat we zorgvuldig omgaan met je persoonsgegevens en transparant zijn over hoe we deze gebruiken. Als je vragen hebt over hoe we met je gegevens omgaan, kun je altijd contact met ons opnemen.